sobota, 19 kwietnia 2014

Święta, święta :*

                                                                      Siemka :*
Dzisiaj mamy wspaniały dzień :) Jutro już Wielkanoc, a dzisiaj szliśmy poświęcić jajka do kościoła .. :)
U nas w kościele to trwa dosłownie 15 min :) Musiałam też dzisiaj iść do grobu pańskiego .. Wielkanoc dla Was też jest świetnym czasem? Też czujecie, że te święta będą piękne ? Ostatnio tak mówiłam przed Wigilią, wykrakałam i skończyłam prawie na stole operacyjnym :) Taką fajną Wigilię w szpitalu spędziłam :( .. Ale teraz już jest okej i mam nadzieję, że święta Wielkanocne spędzę w domu :) I ostatnia tak sobie myślałam i skapnęłam się, że niedawno minął miesiąc mojej przyjaźni z Martą :* Dziwne, że to dopiero miesiąc a czujesz, że znacie się całe życie :D Kocham ją bardzo i za 1 tydzień w sobotę do niej jadę :* :D





WESOŁYCH ŚWIĄT <33 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz