sobota, 26 kwietnia 2014

....

Heeej :* Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale mam dużo nauki, przygotowania do bierzmowania .. :( Czasu mi brakuje na to wszystko .. Wiem też, że dzisiaj miałam być u Marty i nagrywać z nią ,, Best Friend Tag '' ale wyszła mała zmiana planów i się nie spotkałyśmy ... Znowu .. :( Ale trudno , będziemy próbować dalej, nie poddajemy się .. Więc ten Tag dodam innym razem jak go nagramy .. :) I trudno mi to mówić ale będę mniej czasu spędzać na blogu .. :( Na prawdę mam dużo nauki, muszę poprawić sporo przedmiotów i jeszcze to bierzmowanie .. Za dużo mam na głowie .. Będę starać się dodawać posty co 2 dni albo jak będę miała więcej czasu to postaram się codziennie jak wcześniej .. :) Bardzo Was przepraszam, że się tak opuściłam w blogowaniu .. :( <33 Więc to wszystko co chciałam napisać :* MIŁEGO DNIA KOCHANI :** <3
 
 

1 komentarz:

  1. Ja takze mam w tym roku bierzmowanie <3

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń