środa, 23 kwietnia 2014

Dlaczego nie możemy być sobą?

Dlaczego nie możemy być sobą? Zapewne każdy z Was w tym wieku nie chciał być sobą tylko według nas jakąś ,, ładniejszą laską'' lub ,,chudszą'' albo ,, przystojniejszym '' chłopakiem .. Ale wiecie co? Każdy z nas ma w sobie coś wyjątkowego.. Nie warto się zmieniać dla kogoś .. Możemy zazdrościć figury lub czegoś komuś ale to nie znaczy że trzeba się zmieniać i wyglądać podobnie czy coś .. Każdy z nas ma w sobie coś co nigdy się nie zmieni .. Zazwyczaj jest tak, że przy obcej osobie staramy się być idealni .. Ale nikt nie jest idealny .. Czasem dopiero przed przyjaciółmi nie boimy się być sobą .. Chociaż jest też tak, że nawet przed przyjaciółmi chcemy byś idealni, tylko żeby nie odeszli .. Ale to właśnie przez to że udajemy kogoś to możemy wszystkich stracić .. Nie zważając na nic bądźmy po prostu sobą .. :) Pamiętaj : ,, Bądź sobą, bo lepszej osoby nie ma '' :D Nie ukrywajmy się po kątach, w domu czy pod toną makijażu .. Odtwórzmy sie przed światem :) .. JA MAM DO WAS PROŚBĘ :* W KOM PISZCIE CO BYŚCIE CHCIELI W SOBIE ZMIENIĆ .. A JA POSTARAM SIĘ W KOLEJNYM POŚCIE WAM TO WYRZUCIĆ Z GŁOWY :P Bądźcie sobą a zdobędziecie caly świat :* <33 





4 komentarze:

  1. Hej! Ciekawie piszesz;D Świetny blog! Czekam na następny post! Obserwuję i liczę na rewanż:) PS: Nie mogę sie doczekać Tag'u;))


    http://sandra-suzy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba pozostać sobą, bo życie ma się jedno :)
    Zapraszam Cię na mój blog i wspólną obserwację :*
    fimejl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie każdy powinien być sobą ;) Nie potrzebnie ludzie udają kogoś, kim nie są. Świetny post ;) Ostatnie zdjęcia najlepsze ♥

    Zapraszam: jackdanielsky.blogspot.com
    Wspólna obserwacja? Zacznij, odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń