środa, 16 kwietnia 2014

Nowa znajomość =)

Heeej :* 
Wczoraj poznałam taką boską Pauline na grupie Polish Beliebers :) Dodała posta czy ktoś do niej nie napisze bo jej się nudzi, a że ja jestem głupia to wzięłam ten jej nr tel i napisałam do nie zwykłe ,, Dobranoc :* Justinowych snów <33 '' i ona mi odpisała :) Potem zaczęłyśmy trochę pisać ale usnęłyśmy :P Dzisiaj od godziny 6.43 piszemy :) I skończymy pewnie wieczorem jak zaśniemy :D Nie sądziłam że przez to, że tylko napisałam ,, Dobranoc '' mogę się z nią zaprzyjaźnić :) a Teraz jakie mamy rozmowy :* : 
Nie myślałam, że tak można się zaprzyjaźnić poprzez jedno ,, Dobranoc " 
To też przyjaźń przez neta bo ona jest z Bydgoszczy czyli dzieli nas 435 km :( taak daleko :( Ale nasze rozmowy są powalające :* Ona kocha mnie a ja ją i jest pięknie <33 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz