wtorek, 15 kwietnia 2014

O niczym :P

Hejoo :* 
Niedawno wróciłam z zakupów, a w sumie to przed chwilą :) głównie spożywczych, ale kupiłam sobie bluzkę :D W tym tyg tyle sobie kupiłam :) 3 bluzki, spodnie i wgl :P Mama zafundowała mi maseczkę na twarz .. Babcia powiedziała, że da mi na wycieczkę do Pragi :) Fajny dzień dzisiaj miałam tylko nie pisałam dzisiaj wgl z Paulą i Martą :( Tęsknie strasznie :c Ale nie o tym dzisiaj chciałam pisać .. miałam napisać o świętach :) Już niedługo Wielkanoc, wolne od szkoły :) Tylko te pytania do bierzmowania będę musiała chodzić zdawać :c Świadka sobie już załatwiłam, imię też wybrałam :D A święta Wielkiej Nocy są wspaniałymi świętami, ponieważ mamy 2 tyg wolnego w szkole :D Napisałabym coś mądrego, ale dzisiaj się tak jaram, że nie wiem nawet co :) Wene straciłam, ale 5 z religij jest :D ŚWIĘTA JUŻ BLISKO :* SZYKUJCIE SIĘ NA DUŻĄ ILOŚĆ POSTÓW :P 
 - jeszcze z grzywką :P 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz