poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Prawda o mnie :P

Wróciłam z kościoła :D Zdałam pytania i jest pięknie :) Teraz mam dla Was post o sobie :) Wiem, że to może brzmieć trochę egoistycznie ale chce, żebyście mnie lepiej poznali :* Więc dam kilka faktów o sobie i swoich zainteresowaniach :*

1. Zajmuję sie tańcem i w przyszłości chciałam być choreografem :)
2. Dużo rzeczy robię na spontana :P
3. Jestem miła, ale też wredna :)
4. Jestem strasznie wrażliwa i zazdrosna
5. Jestem belieber :D
6. Kwiatonator
7. Kocham swoich idoli :*
8. Mam głupiego starszego brata
9. Mam 2 przyjaciółki przez neta, które bardzo kocham <3
10. Paule :*
11. Marte :* 
12. Nie jestem bogata, ale każdy mówi, że mam świetny styl 
13. Nie mam taty i dobrze mi z tym 
14. Jestem wnusią dziadziusia :D
15. Strasznie mi zależy na spotkaniu z Paulą i Martą :( <3 
16. Uwielbiam śpiewać ale wiem, że nie umiem 
17. Źle się ucze ale nauczyciele mnie lubią :) 
18. W szkole moimi najlepszymi przyjaciółkami są Jola i Patrycja :D 
19. Chce na yt robić vlogi :D
20. Mam astme ale nie lubię sprzątać :P 
21. Jak coś nagrywam to każdy mnie słyszy :)
22. W podstawówce ciągle sie kłóciłam ze sprzątaczką :P 
23. Ogladam ,, Violette " :P 
24. Mam nagrywać z Paulą ,, BEST FRIEND TAG '' <3 
25. A z Martą jak do niej przyjadę :D 
26. Jestem szalona :D 
27. To jest mój drugi blog, bo do starego zapomniałam hasła :P 
28. Jestem strasznie strachliwa . Praktycznie boje się wszystkiego :(
29. Mam zajecistą ciocię :D 
30. Kocham robić zdjęcia :) 
31. Chce być fotografem :D 
32. Mama się często na mnie drze :P 
33. Niedawno straciłam przyjaciółkę, ale się tym nie przejmuje :) 
34. Mam głupie koleżanki :D 
35. Wszystko psuje po 3 miesiącach :P 
36. Kiedyś miałam grzywkę :P 
37. Teraz mam przedziałek :D 

I NA RAZIE TO CHYBA TYLE BO NIE MOGĘ NIC WIĘCEJ WYMYŚLIĆ :P DZISIAJ JUŻ CHYBA POSTA NIE DODAM, BO MUSZĘ LEKCJE ODROBIĆ :(  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz