czwartek, 17 kwietnia 2014

Ulubieńcy kwietnia :*

Napisze Wam o moich ulubieńcach tego miesiąca czyli kwietnia :) w jakich rzeczach się zakochałam i wgl :D
Zanim zacznę to mam do Was prośbę :* Doradźcie mi czy robić vlogi na yt :) Piszcie w kom <33
 A teraz ulubieńcy :

1. Maseczka do twarzy z ZIAJA :D Jest świetna :)

2. Mgiełka fioletowa z PLAYBOY'A :D od 2 tyg nie wyjdę z domu jak się nią nie popsikam :P 

3. Płyta Justina Believe :D Od początku kwietnia słucham jej w kółko :* 

4. Lek na astme ALERIC :( Muszę go brac 1 raz dziennie :) 

5. Katechizm do bierzmowania :) Moja stała książka na co dzień :D 

6. Chusteczki do demakijażu CLEANIC :D są sweet :* Używam prawie codziennie i polecam :) 

To na razie tyle z moich ulubieńców :) Zachęcam do komentowania notatek, ponieważ nikt nie komentuje i nie wiem czy dalej pisać :( czy usunąć bloga .. Komentujcie, obserwujcie i oglądajcie a ja serdecznie dziękuje :* Jeszcze jakąś notatkę dzisiaj dodam bo i tak mi się nudzi :D Wyczekujcie posta koło 16 <33 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz