czwartek, 17 kwietnia 2014

Wspomnienia :D

Heej :* 
Dzisiejsza notatka jest poświęcona wspomnieniom :) Każdy z Was zapewne posiada wspomnienia dobre jak i te złe .. Zazwyczaj o tych złych każdy chce zapomnieć, ale czasem sie po prostu nie da :( .. Ja mogę Wam powiedzieć, że odkąd jestem w gimnazjum to mam tyle wspomnień, że jak sobie je przypominam to mnie głowa zaczyna boleć :P Fazy z Jolą i Patrycją :) Nasz codzienny w-f :D Jedna sobota spędzona tylko z Jolą :) Mnóstwo zdjęć :* Gadanie na skype z Paula <3 Pisanie o wszystkim (dosłownie :P) z Martą :* Przedrzeźnianie się z Pauliną :* Wszystko ma swoje wspomnienie :) Dzieciństwo .. Lalki, misie które mam jeszcze do teraz :P Czasami przez te wspomnienia myślę sobie ,, Boże tyle już przeżyłam a mam 14 lat dopiero '' :) Jeszcze całe życie przed nami :) Niedługo wakacje *,* Przyjazd Pauli, Pauliny :* Do Marty jadę w następną sobote :D Jola ma do mnie potem przyjechać :* Tych wspomnień i zdjęć będzie coraz więcej a głowa będzie ta sama :P Czasami myślę jak przyjaciele ze mną wytrzymują .. :) Jak sie ich pytam to ich odpowiedź jest taka, że mnie kochają :* To muszą mnie bardzo kochać :D Moje ciągłe fazy z nimi to dla mnie przyjemność :) Praktycznie codziennie wieczorem zanim pójdę spać to myślę o tym wszystkim, o tych wspomnieniach i ze szczęścia czasem nawet płacze :( <3 Mam najlepszych przyjaciół na świcie i wszystko bym za nich oddała :* <3 








WIEM, ŻE DZISIAJ DUŻO ZDJĘĆ, ALE MAM DUŻO WSPOMNIEŃ :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz