poniedziałek, 5 maja 2014

Dzień szkolny :D

Heeej :*

Dzisiaj opisze Wam mój dzień w szkole :) Więc zacznę od tego, że mieliśmy w szkole przedstawienie na 3 maja (spóźnione trochę :P) i ja śpiewałam :( Musiałam być w spódnicy, a strasznie nie lubie chodzić w spódnicach do szkoły :( .. Potem po tym przedstawieniu trafiło, że nasz pan od w-f ma zawody i miałyśmy (wszystkie dziewczyny z mojej kochanej klasy) na świetlicy :) My z Jolą głupie zaczęłyśmy robić sobie zdjęcia :) Jest ich z 50 i w tym 2 filmiki po 1 min :P 

Dzisiaj z Jolą to nam strasznie odbijało :P Szkoda, że tych filmików nie da się wstawić :( (bo mi wyskakuje jakiś błąd) Wgl jutro Patka ma uro :D A za 42 dni Jola imieniny i ma wbić do mnie :D Bedziemy nagrywać filmiki :D Ja mam w piątek jechać do Aśki :) 




1 komentarz:

  1. świetnie!!! :)

    Obserwujemy? :)
    http://paulinaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń