niedziela, 4 maja 2014

Zostańmy tu gdzie jesteśmy .. :)

Pewnie każdy z Was chce się kiedyś przeprowadzić ze swojego rodzinnego miasta np do Londynu albo gdzieś :) Ale wiecie co ? Może i ja też chciałam się kiedyś przeprowadzić ale teraz nie chce już bo uświadomiłam sobie że coś pięknego jest w naszej miejscowości chociaż mieszkam na wsi :P Podoba mi sie to, że mieszkam dookoła Gór Świętokrzyskich i zawsze jest świeży zapach :) Każdy z Was pomyślał, że jak mieszkam na wsi to pewnie śmierdzi i wgl, ale nie bo są góry i jest przyjemny zapach :) Powiem Wam szczerze, że jak dorosnę to chce się przeprowadzić, ale zawsze będę pamiętać, że tu są moje korzenie :) I przeprowadzam się tylko dlatego, że chce studiować w Krakowie :) Zawsze będę pamiętać, że tu się wychowałam i tu dorastałam :) Cieszy mnie jeszcze to, że co roku jest tutaj piękna wiosna :) Wczoraj było trochę ponuro i deszcz padał, ale nie było strasznie zimno :) Więc moje przesłanie tej notatki jest takie, że nawet jeśli się przeprowadzicie, przeprowadziliście czy się przeprowadzacie to musisz pamiętać o swojej rodzinnej miejscowości :)



7 komentarzy:

  1. Ciekawy blog .!!
    zapraszam do wspólnej obserwacji .!

    http://mooooonika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki :)
    Pytałaś o obserwację, już obserwuję i czekam na rewanż :)

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne widoki :)
    http://photomelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjecia :)
    ____________________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale u Ciebie zielono:)
    co powiesz na wspólna obs?buziaki:*
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jak u ciebie zielono :))
    Ciekawy blog
    Może wspólna obserwacja ??? Zaobserwuj mojego bloga i zostaw komentarz a ja na pewno się zrewanżuje :)))

    http://sara-janik-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję<3 liczę na rewanż.
    Fajnie gdyby majówka była dłuższa...
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń