sobota, 17 maja 2014

Koncert :D

Hejoo :* 

Przepraszam, że długo nie pisałam, ale internetu nie miałam :( 

Więc tak :P 11 maja byłam na koncercie Ewy Farnej w Galerii ,, Korona '' :D Powiem Wam szczerze, że bawiłam się świetnie :) Z początku nic nie widziałam, ale potem było lepiej :) Minus był taki, że w połowie koncertu bateria w aparacie mi padła :( Ale zdążyłam zrobić kilka zdjęć :D Było tyle osób, że masakra .. Kilka znajomych :) Miałam nadzieję, że poznam jakąś belieber lub kwiatonator ale niestety nie poznałam :( 
Więc krótko pisząc koncert był świetny :D 


Mam jedno tylko takie w miarę bo reszta jest rozmazana trochę :( Za dobrze się bawiłam i aparat się ruszał :P :D 

2 komentarze:

  1. zazdroszczę , że widziałaś Ewę <333 ja ją kocham
    + fajny post
    zapraszam do mnie http://moniaaaaaa13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń