sobota, 31 maja 2014

Zwykły dzień :)

Heej :*

Przepraszam wszystkich bardzo za długą nieobecność ale nie miałam internetu, brat zabrał mi laptopa i ta nieszczęsna nauka :( Musiałam poprawić sporo przedmiotów, ale udało mi się :) Dzisiaj pisze z trudnością ponieważ mam skręconą kość w łokciu i muszę pisać lewą ręką, a jestem praworęczna i mi trudno trochę .. Trzymajcie za mnie kciuki to dam radę jakoś :P

Więc zacznijmy od tego, że moje życie przez ten czas kiedy nie pisałam tutaj obróciło się o 180 stopni .. W sensie dobrym i złym ..  Dużo się działo, czasem sobie nie radziłam, ale wszystko skończyło się dobrze :) Z tą ręką było tak, że tańczyłam na dyskotece szkolnej i coś mi w ręce strzeliło .. Potem był od razu telefon do mamy i szpital .. Ale lekarz powiedział że to skręcenie i za tydzień mam jechać na kontrolę :( Jak ja nie lubię szpitali :( Ale mniejsza  z tym :P Stwierdziłam ostatnio, że dużo rzeczy w swoim życiu muszę zmienić :) Po pierwsze zaczęłam ćwiczyć i zdrowo jeść :) (oczywiście ćwiczenia na sylwetkę) Chcę mieć ładny brzuch i nogi :) Na razie dobrze jest bo w ciągu tygodnia schudłam 4 kg :D Każdemu się wydaje to nierealne, bo przyznam, że sama się zdziwiłam ale naprawdę jestem dumna z siebie :D A wy coś ćwiczycie? Pochwalcie się w komentarzach :** 





 - przed nieszczęsną dyskoteką :( 

4 komentarze:

  1. Zostałas nominowana do LBA skarbuś <3 . :)
    http://green0floor0.blogspot.com/2014/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. baw sie dobrze na dyskotece!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 4kg w ciągu tygodnia to sporo :O
    Ja ćwiczę z Mel B. Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczęłam ćwiczyć SKALPEL, ale stwierdziłam, że to nie dla mnie ;) Wolę ćwiczenia z Mel B ;x

    ZAPRASZAM - KLIK

    OdpowiedzUsuń