niedziela, 8 czerwca 2014

Forever ? :**

Heej wszystkim :** 

Dzisiaj mam dla Was notatkę wymyśloną przez Karę i mam być ona właśnie o niej więc piesze :P 

Wiec tak .. Z Karą dzisiaj właśnie mija 7 miesięcy odkąd się znamy :D Wcześniej byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami, ale nam nie wychodziło to zerwałyśmy przyjaźń aż na 2 miesiące .. :( Dzisiaj zaczęłyśmy dopiero pisać po tak długim czasie i zaczynamy się poznawać na nowo :) Chociaż nikt nie zna lepiej Karoliny niż ja, a mnie niż Karolina :P Zacznijmy od początku :P Więc poznałyśmy się na grupie Polish Beliebers, ponieważ mamy tego samego idola :* Karolina jak dobrze pamiętam dodała jakiś post na grupe i ja wtedy do niej napisałam .. Zaczęłyśmy pisać i tak dalej się potoczyło .. Potem zaczęłyśmy się przyjaźnić i to było świetne .. Mówiłyśmy sobie wszystko .. Potem zaczęłyśmy się strasznie kłócić .. Wiele razy zrywałyśmy przyjaźń ale nie na długo .. :) Niestety któregoś dnia zerwałyśmy ją na 2 miesiące .. Tyle płaczu po nocach, tyle tęsknoty , brak pocieszenia i wsparcia :( Ale akurat dzisiaj znowu piszemy :) Znowu nam odwala i znowu jesteśmy we dwie jak kiedyś :) Może jeszcze nie jest idealnie jak wcześniej, ale jest fajnie :) Pierwszy raz miałyśmy się spotkać w moje urodziny czyli 31 stycznia tego roku, ale niestety Kara była chora :c i się nie udało .. Teraz gdy znowu jesteśmy razem, we dwie planujemy się spotkać w wakacje :) Mamy zresztą iść do ,, mam talent '' xd więc .. :* Może to dziwna historia , ale tyle mamy świetnych wspomnień jak nikt inny :D Wspólnych zdjęc jeszcze nie mamy :) Ale już niedługo będą :D <33 




1 komentarz:

  1. Gratuluję NPNZ
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń