czwartek, 5 czerwca 2014

Wycieczka *_*

Hejoo :*

Więc tak jak mówiłam wcześniej notatka będzie o mojej wycieczce do Rzeszowa :D Pobudka była już o 4.20 bo taka byłam podekscytowana tą wycieczką, że spać nie mogłam :) A dlaczego? Dlatego, że jechałam z moimi przyjaciółkami a z jedna nawet siedziałam :D Z Natalką tak nam odbijało :) Machałyśmy do wszystkich z autobusu i jak ktoś nam odmachał to się jarałyśmy :P Wyjechalismy o godzinie 8.20 a na miejscu byliśmy po godzinie 11 :P Prawie 4h w autobusie i dużo śmiechu :* Najpierw byłyśmy w Łańcucie gdzie zwiedzałyśmy muzeum ,, zamek '' :D Było świetnie :) Spędziłyśmy tam 3 h :P Następna trasa to Krzyżtopór :) Szczerze? nie wiedziałyśmy gdzie jedziemy :") Błądziłyśmy nie wiadomo gdzie :P Dużo zdjęć , dużo pamiątek :) To jest drugi najlepszy dzień w życiu :P Pierwszy to była niedziela 1 czerwca :D Dzień dziecka i pierwsze spotkanie z Martą :** Tyle czekania na to spotkanie i w końcu się udało :D Nie mamy zdjęć wspólnych :( Ale to dlatego, że tak byłyśmy zajęte swoim towarzystwem, że brakło nam czasu :) Bo miałyśmy dla siebie tylko 4 h :(( Mało, ale ważne że jednak :D <33 Wracając do wycieczki :) Do domu wróciłam koło 21 :* Dużo zabawy i wspomnień :P 









Oczywiście nie obyłoby się bez wypadu do maka :) Jedzenie i lody zamówione , fazy są :) Świetna zabawa:) 





2 komentarze:

  1. Świetne fotki<3 Mam nadzieję, że wycieczka się udała.
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajny blog!.
    ----------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner CHOIES w bocznym pasku
    na moim blogu ?. blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    Ja się zrewanżuję tym samym ,lub obserwacją !.
    Jak kliknełaś w banner choies napisz pod ostatnim postem!
    ( sprawdzam ).
    ---------------------------------------------------------
    wycieczka na pewno się udała ;3

    OdpowiedzUsuń