czwartek, 5 czerwca 2014

Liebster Blog Award

Heej wszystkim :* 

Więc na początek zostałam nominowana do LBA :) Dziękuje Pauli za nominacje :* Dostałam od niej 11 pytań, na które muszę odpowiedzieć i oto one : 

1. Ulubiony bloger/blogerka ? 
Więc tak :) powiem szczerze, że mam ich dużo ale najbardziej lubię blog Agaty Szczurek :) Jestem jej wielką fanką :) 

2. Ile masz lat ? 
W styczniu skończyłam 14 :) 

3. Ile masz wzrostu ? 
I tego pytania sie bałam, bo jestem strasznie niska :( Mam zaledwie 160 cm wzrostu :( 

4. Ulubiona youtuberka ? 
Tak samo jak z blogiem :) Agata Szczurek :)

5. Czy myślałaś o tym, żeby przestać blogować ? 
Nie :) To jest część mojego życia :)

6. Skąd czerpiesz inspiracje na bloga ?
Często nie mam pomysłów na notatki ale czasem napisze do przyjaciółki i mi pomaga coś wymyślić, ale pisze jak tylko się coś dzieje i mam wene, żeby to napisać :D 

7. Masz rodzeństwo ?
Tak mam :) Starszego brata o 3 lata :P 

8. Jakie państwa chciałabyś zwiedzić ? 
Londyn :D Ale najbardziej to chciałabym się wreszcie spotkać z przyjaciółkami :( <3 

9. Mieszkasz na wsi czy w mieście ?
Na wsi i mi tu dobrze :P :D 

10. Twoje zainteresowania ?
Mam ich dużo, ale najbardziej :
- fotografia 
- taniec 
- śpiew 

11. Umiesz rysować ? 
Nie :P Mam 2 z plastyki i to tylko dlatego, że nawet dobrze pisze kartkówki :D 

No to tyle pytań a ja nominuję tylko jeden blog :

http://heref0rniall.blogspot.com/

Odpowiedz na te same pytania co ja :* 

To tyle :P Następna notatka będzie niedługo i Wam opisze wycieczkę :D 


1 komentarz:

  1. Świetne odpowiedzi na LBA.
    Zapraszam do siebie, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń